2015-11-11

flytten närma sig

Onsdag
I dag har varit  en hektiskt dag men visst jag har hunnit med allt som ska göras .
tyvärr så har min svanskota och bäcken ben fått känna på det.
Men det är bara att kämpa det gå fort nu om 4 till 5 dagar så flyttar jag ut ur detta hus .
Så hur ska man känna ..
Ja jag försöker förstå grunna och tänka .
men detta kommer att bli så bra när allt ha har lagt sig .
Jag och barnen få en ny start i vår eget hus med våra egna saker .
Blir så häftigt att få eget .
Jag har blivit sjuk skriven från den 16 November  till den 30 november så jag kan få gå igenom alla undersökningar jag ska göra och kanske äntligen få veta va det är som gör så ont i min kropp .
Så jag håller tummen att allt blir bra .

Nu blir det tv innan läggdax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar