2017-12-30

Jag kämpade mig igenom

hej 
 Nu  börja detta år närma sig sitt slut  det har både vart ris ros och mycket tankar .

Det börja i januari när jag fick  lära mig vilka jag skulle kunna lita på och inte . Blev av med människor som gjorde mig illa .
Men jag mådde inte bra psykiskt .
Men 1 februari  kom en varelse på 4 ben och svans som skulle få mig att finna lycka. Jag fick min älskade Elvis . Han gjorde mig så glad . Äntligen efter många års önskan om en egen hund :)

Sen inte nog med  det den 10 februari så skulle jag jobba dag på jobbet  och där träffade jag en person som praktiserade där han heter joakim. Från första stund visste jag att denna fina kille va något speciellt . Och vi hade en mycket trevlig dag på jobbet . När dagen va slut och jag skulle gå  hem så fick han mitt nummer . Det va en lycka i sig .
Några dagar senare så började vi ses utan för jobbet på promenader och så :)
Sen börja han komma och va här hemma hos mig -
Och veckorna blev till månader . Och vi började få känslor för varandra . Och den 28 april blev vi ett par .
Han ringde till mig och sa att han älskade mig och va tvungen att säga de . Sen la han på och rngde fem min senare och frågade om vi va i hop  hur gulligt är inte de :)

Men under mars så va det en jobbig månad för mig  jag mådde mycket psykist dåligt och va väldigt nere .Den 25 mars så orkade jag inte längre och jag själv la  in mig på psykavdelningen i borås.
Det va min vändning att hitta mig själv . så jag kom hem och kännde att detta skulle bli bra .

Jag hade och har så många fina vänner runt om kring mig så har stöttat mig och gett mig bra råd.
Och så min älskade joakim som har funnits där  jag kan inte va nog glad som har han.
Och även mina älskade barn som gör att dagen blir  både spännande och bra .
Och mina föräldrar som har hjäpt mig vid denna tid.

Sen måste jag ge peter barnens pappa en stor kram som med fanns där när det blev lite svårt .

resten nu av månaderna har vart både bra och dåliga . Jag har fått va på bröllopp  det va så mysigt  och sen dop  för lilla wilma .
Har även fått lite nya husdjur som gör mig och fickorna glada :)
Liam nicki och duffy .

 Men en dag ska jag komma tillbaka med stor kraft och va  den goa lovisa som jag kan va :)

Nu ser jag med glädje ifram emot 2018 
med Joakim och mina fina älskade barn 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar