2017-04-25

Jag kan allt om jag vill

Hej .
Ja dagarna går och vi med den.
I går var första gången jag jobba på ett tag  det va så kul att komma tillbaka.
Men ack så trött man blir jag känner de idag.
Men jag hoppas att det blir bättre med tiden .
I går hade vi kalas för julia som blev 5 år .
Det va ett mysigt kalas för.nära och kära .
Men min ångest kom fram för jag va stressad med allt som.skulle göras .
Så det blev att ta en tablett så.mådde jag bättre  sen.
Men en dag ja en dag ska jag va utan tabletter och må så bra jag kan .
Men just nu är jag bara glad att jag kan  va hemma och klara vardagen med mina prinsessor  och min hund . Visst min ångest och depprition  finns där  men så.länge man kan hålla den i schakt så är det okej  hoppas att en dag  det försvinner
Så ja det går åt rätt håll .

Kram till er alla 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar