2017-04-21

Lite uppdatering ❤💙

Hej . Nu va det ett bra tag sedan  jag bloggade här . Jag ska uppdatera lite vad som hänt .

Jag  har nu i sett att de hjälper inte att ignorera de som försöker hjälpa. 

Jag har äntligen efter 1 år tag bort en person  i mitt liv som fick mig att må mycket dåligt. 
Han fick mig att  må så dåligt. 
Psykisk våld .fick aldrig träffa mina  vänner för då.kan jag va otrogen. 
Jag skulle  bara va hans piga.Ta och gör de som han ville.  Jag fick aldrig va en riktig flickvän. 
jag in såg aldrig   att han gjorde mig så illa förräns jag  fick en  ångest attack och blev så rädd att jag inte kände igen mig själv.
Det slutade  med att jag blev inlagd  på sjukhus  för jag orkade inte mer .
Min lust att leva va bort blåst. 

Fick väldigt bra hjälp på sjukhuset.
Och när jag va hemma så fick de mig att tänka på hur mitt liv ska vara..
Så jag ändrade på de som va fel .

Så.nu tack vare mina älskade barn. Min fina Hund  och alla andra runt. Om.mig så har jag repat mig.och är på.väg till baka att bli den Lovisa jag en gång va.
Jag är en kämpe och en fighter.  Nu ska jag må bra .
Aldrig mer gå in i sådant förhållande  igen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar